Щоб розмістити оголошення увійдіть в систему!

Тест-Драйв:

« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Тест-драйв нової BMW 3-Series

На протязі 43-х років багато експертів вважає саме 3-Series еталоном спортивного седану середнього класу. Цей титул, мабуть залишиться за новою моделлю в поколінні під індексом G20, яку ми сьогодні протестуємо та порівняємо з найближчими конкурентами в обличчі Mercedes-Benz C-Class, Audi A4 та Jaguar XE. Перше, що можна помітити одразу – це нова зовнішність трійки, яка не шокує, а навпаки дарує позитивні емоції та відсилає нас до попередниці в кузові Е46.

Водночас, новачок може похизуватися не тільки вдалим дизайном екстер҆ єра, а ще і сучасними технологіями, які вирізняють його на фоні застарілих конкурентів. Завдяки використанню фірмової платформи CLAR, седан 3-Series схуд на цілих 55 кг. Але головне,що вдалося виробнику – так це зберігти ідеальний розподіл ваги між передньою та задньою вісями у пропорції 50/50. В купі з новими амортизаторами, автомобіль помітно комфортніше реагує на нерівностях, при цьому залишається керованим та динамічним. Звісно, на 18-дюймових легкосплавних дисках M-Sport, седан відчувається трохи жорсткішим, але на непоганому асфальті задоволення від їзди не втрачається. Під час тест-драйву журналістам продемонстрували BMW 3-Series з пакетом M-performance, який дуже вдало підкреслює спортивну зовнішність седана.

На дорозі нове покоління BMW 3-Series дарує відчуття драйву та комфорту. Баварці витратили багато зусиль для налаштування шасі та ходових якостей третьої серії, адже як відомо саме ця модель є головним козирем бренду на рідному для себе ринку. Репутація, яку має 3-Series збережена та в деяких моментах здається що перед нами ідеальний седан D-класу. І все ж таки, конкуренція в цьому сегменті не дає спочивати на лаврах і крім німецьких виробників до боротьби нещодавно приєднався британський аристократ, який кілька років тому сенсаційно увірвався в середній клас.

Під капотом тестового автомобіля з індексом 320d був встановлений 2-літровий турбодизель потужністю 190 к.с. та 400 Нм крутного моменту. Одразу відмітимо дуже вишукану роботу цього агрегату, який працює дуже збалансовано та майже не видає своєї природи. Високий крутний момент та швидка робота 8-ступеневого автомата дозволяє седану прискорюватися з 0 до 100 км/год лише за 6,8 секунди. При цьому середня витрата пального не перевищує 5 літрів на кожні 100 км пробігу.

Також нам довелось спробувати 2-літровий бензиновий варіант трійки, який розвиває 250 к.с. потужності та вирізняється приємною динамікою розгону. Нажаль, бензинова модифікація на відміну від дизельної не пропонується з повним приводом, тут лише задній привід та автомат. Доречи перемикати передачі можна і в ручному режимі за допомогою пелюстків, розташованих за рульовим колесом.

В салоні BMW 3-Series 2019 модельного року дуже комфортно та просторо, місця вистачає як передньому пасажиру так і заднім. Седан отримав доволі місткий багажний відсік об҆ ємом 480 літрів.

За рівнем якості матеріалів оздоблення нова трійка теж виривається вперед і перемагає найближчих конкурентів. 3-Series оснащена новим поколінням інформаційно-розважальної системи iDrive 7.0 яка включає в себе віртуальний кокпіт та центральний монітор на торпедо. BMW Live Cockpit Professional отримав не дуже високі оцінки, а все через скромну графіку та незрозумілий дизайн інтерфейсу, втім центральний монітор розміром 10,25 дюйма рятує ситуацію і демонструє нам вершину сучасного автомобільного екрану. Головною фішкою нової трійки стала система голосового керування, яка випереджає аналогічні системи конкурентів. Архітектура передньої консолі забезпечує відмінну ергономіку з водійського місця і це ще один плюс баварського седана.

В якості додаткового обладнання на трійку можна замовити цифровий ключ для відчинення дверей, який працює на базі звичайного смартфона. Список стандартного обладнання для седану досить обширний і включає в себе основні функції з безпеки та комфорту, а за доплату клієнти отримають круїз-контроль, шкіряний саон, світлодіодні ліхтарі, супутникову навігацію, підігрів сидінь та парктронік. Передня частина BMW 3-Series може мати різний вигляд і залежить це від обраної версії, але як на наш суб҆ єктивний погляд найбільш виразно автомобіль виглядає в М-пакеті.

Для більш зрозумілої оцінки нової трійки ми вирішили порівняти її з безпосередніми конкурентами і ось що з цього вийшло:

Порівняльна таблиця теста (максимальна кількість балів при оцінюванні - 10)

Параметры

Audi A4

Mercedes-Benz C-Class

BMW 3-Series

Jaguar XE

Зовнішній вигляд

10

10

10

9

Базова комплектація

8

8

8

9

Опції (пакет)

7

7

7

8

Якість обробки салона

10

9

9

8

Прохідність

-

-

-

-

Шумоізоляція

10

10

10

9

Розгін

9

8

10

8

Гальмування

10

10

10

10

Престижність володіння

9

10

9

9

Втрата в ціні

8

8

8

7

Вартість

5

5

5

5

Безпека

10

10

10

10

Витрата палива

10

10

10

10

Витрати на обслуговування

6

5

6

6

Керованість

9

9

10

9

Дизайн

10

10

10

9

Індивідуальність

9

9

9

10

Вартість додаткового обладнання

7

6

7

9

Дилерська мережа

7

7

7

7

Надійність

9

9

9

9

Всього:

163

160

164

161

Місце:

2

4

1

3

Як бачимо, нова BMW 3-Series набирає найбільшу кількість балів та посідає перше місце у нашому рейтингу компактних преміум седанів. Баварець вдало виступив у всіх дисциплінах, тому закономірно отримав найвищі оцінки. На другому місці седан від Audi, а далі розмістилися Mercedes-Benz та Jaguar. На європейському ринку вже можна замовити 3-Series за ціною від 35 тисяч євро за дизельний седан в базовому виконанні, це трохи дорожче ніж інші моделі, але при цьому баварець оснащений трохи краще за конкурентів. Без сумніву, нова трійка матиме успіх у Європі, де ще пам҆ ятають попередні спортивні досягнення компактного седану 3-Series…

 

14.01.2019
« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Коментарі:

Додати коментар
Щоб додавати коментарі увійдіть в систему!
Коментарів немає. Будьте першим!

Тест-драйв нової BMW 3-Series

Політика конфіденційності